zelfstandig wonen in Negombo - Reisverslag uit Lewis Place, Verenigde Staten van Dirk - WaarBenJij.nu zelfstandig wonen in Negombo - Reisverslag uit Lewis Place, Verenigde Staten van Dirk - WaarBenJij.nu

zelfstandig wonen in Negombo

Blijf op de hoogte en volg Dirk

06 Januari 2016 | Verenigde Staten, Lewis Place

Weer terug in Negombo maar nu niet in het Dutch Canal appartment waar ik begon maar in mijn eigen Sri Lankaanse Loft :-)

Ik heb een eigen terras dat uitkijkt op een mangrovebos en aan die zijde ook een open douche met hetzelfde uitzicht... puur natuur.

Hier vandaag 33 graden... bij jullie al de eerste winter perikelen begreep ik.

Nog maar even bijbruinen voor ik straks in de Nederlandse winter terecht kom :-(



  • 06 Januari 2016 - 17:45

    Rosa:

    Hii Dirk!

    Heerlijk! Een goed begin is Negombo vast geweest, want je strijkt er ook weer neer voor de laatste week! Het zou zo maar kunnen dat je aan het begin van je reis daar dit mooie stekkie hebt gezien en dacht; daar wil ik de reis afsluiten...hihi..

    Enjoy er nog zo van! Blijf ook met je hoofd nog heel lang daar...

    ZZ Rosa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 04 Dec. 2015
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 5005

Voorgaande reizen:

14 December 2015 - 12 Januari 2016

Overwinteren in Sri Lanka

Landen bezocht: